| Poll: Discussions
This topic has multiple pages. SELECT PAGE: ( 1 ) 2 3
Who here on FuckFrance has done drugs, Mmmmmmmmkayyyyyyyyyyy!!!!!! en>fr fr>en By ProudRacist Comments: 1749, member since Thu Nov 22, 2007On Mon Oct 06, 2008 05:12 AM
All these junkie cunts should own up and admit to how much of a pack of drug fucked society killers you are.
If I had it my way, I would execute ALL junkies, dirty vermin you all are.
The fart that has just come out of my ass has done more good for the world than what you have. 73 Replies to Who here on FuckFrance has done drugs, Mmmmmmmmkayyyyyyyyyyy!!!!!! | re: Who here on FuckFrance has done drugs, MMMM kayyyy !!!!!! (karma: 2)
en>fr fr>en By BigDaddyCruz  Comments: 17033, member since Mon Mar 10, 2003On Mon Oct 06, 2008 05:15 AM
Caffeine, nicotine and alcohol today alone! Now I am getting some asprin after reading this post... | re: Who here on FuckFrance has done drugs, MMMM kayyyy !!!!!! (karma: 3)
en>fr fr>en By maxdorleans Comments: 5600, member since Fri Jul 21, 2006On Mon Oct 06, 2008 05:15 AM
Days after days, my respect for australians lower, lower and lower. | re: Who here on FuckFrance has done drugs, MMMM kayyyy !!!!!! (karma: 1)
en>fr fr>en By ProudRacist Comments: 1749, member since Thu Nov 22, 2007On Mon Oct 06, 2008 05:18 AM
maxdorleans wrote:
Days after days, my respect for australians lower, lower and lower.
And day after day the more bum-sex you have allows your gay lovers cock to go deeper and deeper into your anoos. | re: Who here on FuckFrance has done drugs, MMMM kayyyy !!!!!! (karma: 1)
en>fr fr>en By Fredmasse  Comments: 29340, member since Wed Jan 12, 2005On Mon Oct 06, 2008 05:30 AM
Juste le chichon... | re: Who here on FuckFrance has done drugs, MMMM kayyyy !!!!!! (karma: 1)
en>fr fr>en By malbarre Comments: 14276, member since Wed Aug 24, 2005On Mon Oct 06, 2008 06:07 AM
Fredmasse wrote:
Juste le chichon...
Et t'as appris ça à l'armée... Comme tout le monde quoi. | re: Who here on FuckFrance has done drugs, MMMM kayyyy !!!!!! (karma: 1)
en>fr fr>en By philip3 Comments: 815, member since Tue Apr 08, 2008On Mon Oct 06, 2008 06:12 AM
en ce moment, opium | re: Who here on FuckFrance has done drugs, MMMM kayyyy !!!!!! (karma: 3)
en>fr fr>en By Global_Village  Comments: 6066, member since Sun Aug 07, 2005On Mon Oct 06, 2008 06:15 AM
Caffeine, nicotine and...
And don't forget vaseline in your daily diet! | re: Who here on FuckFrance has done drugs, MMMM kayyyy !!!!!! (karma: 1)
en>fr fr>en By Fredmasse  Comments: 29340, member since Wed Jan 12, 2005On Mon Oct 06, 2008 06:17 AM
The best drug is "Côtes du Rhône"... | re: Who here on FuckFrance has done drugs, MMMM kayyyy !!!!!! (karma: 5)
en>fr fr>en By korbach Comments: 12925, member since Fri Jul 02, 2004On Mon Oct 06, 2008 06:19 AM
I strongly advise PR to stop his addiction toward air and oxygen.
| re: Who here on FuckFrance has done drugs, MMMM kayyyy !!!!!! (karma: 1)
en>fr fr>en By Fredmasse  Comments: 29340, member since Wed Jan 12, 2005On Mon Oct 06, 2008 06:21 AM
J'aime "cultiver mon jardin intérieur"!  | re: Who here on FuckFrance has done drugs, MMMM kayyyy !!!!!! (karma: 4)
en>fr fr>en By malbarre Comments: 14276, member since Wed Aug 24, 2005On Mon Oct 06, 2008 06:28 AM
philip3 wrote:
en ce moment, opium
Opium
Dans le port de Saïgon
il est une jonque chinoise
Mystérieuse et sournoise
Dont nul ne connaît le nom.
Et le soir dans l'entrepont,
Quand la nuit se fait complice
Les Européens se glissent
Cherchant des coussins profonds.
Opium, poison de rêve
Fumée qui monte au ciel,
C'est toi qui nous élève
Au paradis artificiel.
je vois le doux visage
Les yeux de mon aimée,
Parfois j'ai son image
Dans un nuage de fumée.
Et le soir au port falot
Les lanternes qui se voilent
Semblent de petites étoiles
Qui scintillent tour à tour.
Et parfois dans leur extase
Au gré de la fumée grise,
Le fumeur se représente
Ses plus beaux rêves d'amour.
Puisqu'on dit que le bonheur
N'existe pas sur la terre,
Puisse l'aile de nos chimères
Un jour nous porter ailleurs
Au paradis enchanteur
Plein de merveilleux mensonges
Où dans l'ivresse de mes songes
J'ai laissé prendre mon coeur.
Free mp3 here
www.troupesdemarine.org . . . | re: Who here on FuckFrance has done drugs, MMMM kayyyy !!!!!! (karma: 1)
en>fr fr>en By Fredmasse  Comments: 29340, member since Wed Jan 12, 2005On Mon Oct 06, 2008 06:30 AM
Ah c'est beau! | re: Who here on FuckFrance has done drugs, MMMM kayyyy !!!!!! (karma: 2)
en>fr fr>en By CaptainSensible  Comments: 6551, member since Tue Mar 04, 2003On Mon Oct 06, 2008 06:39 AM
Who hasn't? | re: Who here on FuckFrance has done drugs, MMMM kayyyy !!!!!! (karma: 4)
en>fr fr>en By Fredmasse  Comments: 29340, member since Wed Jan 12, 2005On Mon Oct 06, 2008 06:41 AM
CaptainSensible wrote:
Who hasn't?
Jean Valette! : Wine, drugs, women... He'll never know... | re: Who here on FuckFrance has done drugs, MMMM kayyyy !!!!!! (karma: 2)
en>fr fr>en By BigDaddyCruz  Comments: 17033, member since Mon Mar 10, 2003On Mon Oct 06, 2008 07:01 AM
Global_Village wrote:
And don't forget vaseline in your daily diet! So that is your drug of choice...
| re: Who here on FuckFrance has done drugs, MMMM kayyyy !!!!!! en>fr fr>en By mamud Comments: 2127, member since Mon May 21, 2007On Mon Oct 06, 2008 07:06 AM
Drugs? What's that?
My good friend Sigmund Freud once wrote that he doubted the human race could ever do without drugs. Even insects take "drugs". Drugs are more part of our lives than "god". | re: Who here on FuckFrance has done drugs, MMMM kayyyy !!!!!! (karma: 6)
en>fr fr>en By malbarre Comments: 14276, member since Wed Aug 24, 2005On Mon Oct 06, 2008 07:16 AM
A magnificent poem full with nostalgia. It tells of the disappointed hopes and dreams of a colonial soldier who went to Indochina (Vietnam) seeking adventures and exotism, but was trapped by the eyes of a colonial whore.
Link to the file (5,840 ko)
www.troupesdemarine.org . . .
J'étais un soldat de marine,
J'venais d'm'engager pour cinq ans,
J'avais vingt ans belle poitrine,
Comme dans l'refrain du régiment,
Dans les bistrots près de Lourcine,
Les anciens m'en faisaient un plat,
Tu verras c'que c'est qu'l'Indochine,
Écoute la chanson d'un soldat;
Refrain:
Marie, Marie-Dominique
Que foutais-tu à Saïgon?
Ca ne pouvait rien faire de bon,
Marie-Dominique,
Je n'étais qu'un cabot clairon,
Mais je me rappelle ton nom,
Marie-Dominique;
Est-ce l'écho de tes prénoms,
Ou le triste appel du clairon?
Marie-Dominique.
2. Je ne savais pas que la chance,
Ne fréquentait point les Caynas,
Et qu'en dehors de la cuistance,
Tout le reste ne valait pas ça,
Tu m'as fait comprendre des choses,
Avec tes p'tits airs insolents,
Et j'n'sais quelles apothéoses,
C'était l'plus clair de mes tourments,
Refrain:
3. Ce fut Marie la Tonkinoise,
Qui voulut faire notre bonheur,
En m'faisant passer sous la toise,
Dans l'vieux Cholon ou bien ailleurs,
Tu était rusée comme un homme,
Mais ton but j'l'voyais pas bien,
Avec ta morale à la gomme,
Au cours de la piastra à Nankin.
Refrain:
4. Tu m'as gâté mon paysage
Et l'avenir quand sur le transport
Je feuilletais de belles images
Peintes comme des boudhas en or,
Où sont mes buffles dans la rizière,
Les sampans, l'arroyo brumeux,
Les congaï, leurs petites manières
Devant le pouvoir de tes yeux.
Refrain: | re: Who here on FuckFrance has done drugs, MMMM kayyyy !!!!!! (karma: 2)
en>fr fr>en By River_of_deceit  Comments: 3078, member since Fri Apr 16, 2004On Mon Oct 06, 2008 07:22 AM
Have a K Malbarré for these pictures of the best war movie ever. | re: Who here on FuckFrance has done drugs, MMMM kayyyy !!!!!! (karma: 10)
en>fr fr>en By booyaah  Comments: 12763, member since Fri Feb 21, 2003On Mon Oct 06, 2008 07:31 AM
All these junkie cunts should own up and admit to how much of a pack of drug fucked society killers you are.
If I had it my way, I would execute ALL junkies, dirty vermin you all are.
The fart that has just come out of my ass has done more good for the world than what you have.
As you sit back and contemplate your own greatness, and the goodness of you fart....think on this for one minute.
As a society killer I have assisted in making things that are in orbit around this planet. | re: Who here on FuckFrance has done drugs, MMMM kayyyy !!!!!! (karma: 7)
en>fr fr>en By unclebernie Comments: 2992, member since Mon Feb 28, 2005On Mon Oct 06, 2008 07:54 AM
how many beers did you guzzle on your way to inventing this magnificent thread...? | re: Who here on FuckFrance has done drugs, MMMM kayyyy !!!!!! (karma: 7)
en>fr fr>en By TheMadPoet  Comments: 25349, member since Mon Nov 07, 2005On Mon Oct 06, 2008 07:58 AM
All drugs should be legalized.
Illegal drugs are the cash cow of organized crime and terrorism. | re: Who here on FuckFrance has done drugs, MMMM kayyyy !!!!!! (karma: 1)
en>fr fr>en By HunchBacked Comments: 23801, member since Thu Sep 02, 2004On Mon Oct 06, 2008 08:03 AM
No, I have never done drugs, and I don't smoke, and don't drink. | re: Who here on FuckFrance has done drugs, MMMM kayyyy !!!!!! (karma: 1)
en>fr fr>en By maxdorleans Comments: 5600, member since Fri Jul 21, 2006On Mon Oct 06, 2008 08:20 AM
HunchBacked wrote:
No, I have never done drugs, and I don't smoke, and don't drink.
Oh putain quelle vie de merde
Hunch, même pas un petit verre de vin?
T'es vraiment un américain | re: Who here on FuckFrance has done drugs, MMMM kayyyy !!!!!! (karma: 1)
en>fr fr>en By unclebernie Comments: 2992, member since Mon Feb 28, 2005On Mon Oct 06, 2008 08:20 AM
No, I have never done drugs, and I don't smoke, and don't drink.
i've seen your threads and the mindless drivel you post. you're on something... |
This topic has multiple pages. SELECT PAGE: ( 1 ) 2 3
ReplySendWatch
|
|